sestdiena, 2011. gada 29. janvāris

Plastmasas maisiņu pārdzimšana

Tašu mānija turpinās. Šīs no plastmasas maisiņiem tamborē viena no vecmāmiņas eks-skolniecēm un parasti dāvina viņai vārdadienā. Pirmā mūsmājās nokļuva zilā, kura kalpo par iepirkumu tašu.



Pavisam nesen pie mums nokļuva arī šīs divas.


No vienas puses

No otras puses
No iekšpuses
Glīši, vai ne? Somas neplīsti, neizlīst, ir stingras un ērtas. Man dikti iet pie sirds. Īstenībā arī cilvēki uz ielas pamana un, lai cik netipiski latvietim tas nebūtu, izsaka arī komplimentus :)

11 comments:

  1. Ļoti skaistas krāsas un pa gabalu nepateiksi, kas par materiālu! Jā, šī ideja arī mani bija "apsēdusi" vienu laiku, bet man šķita, ka būs diezgan grūti tamborēt..

    AtbildētDzēst
  2. šīs nu gan ir glītas maisiņu tašas! Jāsaka, skaistākās, ko no maisiņu tamborējumiem esmu redzējusi!

    AtbildētDzēst
  3. Pievienojos, fantastiskas somiņas! :) Neticās, ka no maisiņiem tamborētas!

    AtbildētDzēst
  4. Es arī drusku tā kā apmulsu, lasot, ka no maisiņiem. To droši vien var tikai skaidri saprast, ja redz dzīvajā un var aptaustīt:)

    ļoti skaistas iepirkumu tašiņas!

    AtbildētDzēst
  5. Apskatīju kā bloga bildes izskatās mammas datorā. Atšķirībā no manējā, kurā tās izskatās koši, bet tajā pašā laikā arī neuzkrītoši, mammas datorā tās izskatās riktīgi UHHHHH! Tādas sulīgas, kontrastainas krāsas! Bet tas šķiet atkarīgs no tā, kā nokalibrē monitoram krāsas. Nu jā.. bet par šo jautājumu es mazliet tā kā samulsu. Interesanti, cik koši, piemēram, šīs somas izskatās jūsu monitoros?!
    Jūsu komentāri tiks nodoti autorei. Man jau arī šķiet, ka šīs ir īsti meistardarbi. To, ka somas tiešām ir no maisiņiem tamborētas, nodod tas jocīgais spīdums, kas raksturīgs maisiņiem. Kā arī tas, ka rokturi nav taisni, bet krokojās.
    Agritas kundzei pašai mājās ir daudz visādu tādu tamborējumu - sākot ar grīdceliņiem koridorā (es gan nez, cik tas ir praktiski, jo maisiņi mitrumu neuzsūc), līdz pat sedziņām, somiņām utt.
    Irēna, man šķiet, ka maisiņtamborēšana nemaz tik grūta nav. Lielākā ķēpa varētu būt ar materiāla sagatavošanu un galu savienošanu.

    AtbildētDzēst
  6. Jā, iepirkumu somas ir vienreizēji skaistas un krāsainas...mani interesē tieši materiāla sagatavošanas process...

    AtbildētDzēst
  7. Es arī gribētu vairāk uzzināt, kā notiek "tambordiega" sagatavošana:)
    Un vēl tīri ziņkārīgs jautājums - vai maisiņi tiek iegādāti apzināti, vai vienkārši iekrājas dažādi kas nu pagadās. Jo krāsas ir tik saskaņotas, liekas, ka izejmateriāls ir speciāli sameklēts:)

    AtbildētDzēst
  8. Mums ģimenē ir no maisiņiem austs grīdas celiņš, piejūras vasarnīcā kā istabas paklājiņš ļoti praktiski, jo smiltis labi cauri birst, un tas tiek ņemts līdzi arī visos ceļojumos, jo neizmirkst, ir paviegls, viss labi izbirst cauri un visiem citiem ir par ko brīnīties...

    AtbildētDzēst
  9. Jā, tiešām, kā pludmales paklājiņš gan šāds tamborējums varētu būt feins, tikai kā ar sakaršanu saulē?
    Materiālu sagatavo diezgan vienkārši - sagriež maisiņu vienā garā, tievā strēmelē.
    Ar to saskaņošanu ir tā, ka katrā veikalā dod citādākus maisiņus. Piem., cepumu veikalā vienmēr ir zaļi maisiņi, gaļas veikalā - dzelteni utt. Atliek tikai izmazgāt un izžāvēt. Cik man zināms, Agritas kundzei "materiālu" sūta no visām Latvijas pusēm, tad tiek izdomāts motīvs un aidā! top tamborējumi. Ja kāda krāsa pietrūkst, tā tiek piepirkta klāt :)

    AtbildētDzēst
  10. Komplimenti arī no manis! Manā ekrānā arī riktīgi koši! Smuki!

    AtbildētDzēst