svētdiena, 2011. gada 6. februāris

Žurnāls pret žurnālu, bet var būt arī grāmata!

Šķiet, ka vienreiz jau izklāstīju savus uzskatus par to, ka viena no labākajām lietām, ko mainīt, ir GRĀMATAS un  ŽURNĀLI! Pilnīgi noteikti! Nu kaut vai daži plusi: 
  • iespēja tikt pie grāmatas datorizētā formā;
  • iespēja iegūt savos krājumos neesošu grāmatu; (šis noteikti ir vislabākais pluss!)
  • iespēja tikt pie kādas izcili RETAS grāmatas;
  • iespēja PAMATĪGI ietaupīt; (aktuāli)
  • iespēja bez sirdsapziņas pārmetumiem atbrīvoties no neinteresantajām grāmatas lappusēm (o.k., šis tāds maķenīt dīvains aspekts, bet tomēr :D )
Tad nu tā. Loģisks turpinājums šim iesākumam ir piedāvāt reāli mainīties! No savas puses piedāvāju ieskenētā formātā žurnālu  "Pērļošana, 2010. gada speciālizdevums"


un reiz internetā uzietu pērļošanas izdevumu ne-latviešu valodā


Ko gribētu saņemt es? Hmmm... nu diezin vai, ka kāds ir bijis tāds čaklītis, lai ieskenētu Džeinas Ostinas "Lepnums un aizspriedumi" latviešu valodā? Lai gan nē, šādas grāmatas es labprātāk lasu, turot rokās. Vairāk mani interesē visādi ar rokdarbiem saistītie izdevumi - pērļošana, šūšana, papīra darbi, mozaīku veidošana utt. Iespējams, ka adīšana un tamborēšana arī. Hā! Īstenībā arī māksla, mūzika, foto utt. Īstenībā viss un kas.

Īsāk sakot, ja ir kāds maināms izdevums, labprāt ar tevi samainītos!

Eh.. Dikti ceru, ka atsauksies kāds super noderīgo grāmatu īpašnieks.
P.S. Man ir diezgan daudz foto-grāmatu un uz laiku aizlienēts skeneris!

23 komentāri:

  1. man ir daudz vērtīgu grāmatu (pārsvarā kr.val.) un skaistu žurnālu, bet nav skenera :( Jau labu laiku briestu tā iegādei, bet pagaidām vēl nav...

    AtbildētDzēst
  2. man ir gan skeners (tik drusku laikam jāpārinstalē, jo melnbaltā krāsā visu skenē) un ir arī daudz žurnālu, grāmatu. Tad tik jāatrod laiks tam visam un jāiziet cauri, kas būtu vērtīgs un derīgs ;)

    AtbildētDzēst
  3. Es varētu piedāvāt tikai ieskanētu grāmatu Dekoratīvi auduma ziedi, bet baidos, ka Tu pati tādus ļoti labi māki taisīt...

    AtbildētDzēst
  4. pievienojos dots pret dots akcijai. Veel pagaidam nezinu ko ar ko gribu mainiities :) bet pie sevis ieliku linku ar logo :)

    AtbildētDzēst
  5. Šī ir fantastiska ideja! Ļoti gribētu savā īpašumā iegūt šo pērļošanas žurnālu, jo diemžēl visos veikalos un kioskos tas ir izpirkt. Pretī es varētu dot ieskanētus žurnālus, kā pagatavot tilda rotaļlietas (žurnāli ir ar visām piegrieznēm)

    AtbildētDzēst
  6. Reāli jauka ideja! :)) Varbūt kādai interesanta šķistu Leslijas Stenfildas 100 adīti un tamborēti ziedi. Vai Rokdarbu vācelītes 2009 gada speciālizdevums dekupāžā. Tik jāatņem puikiem skeneris un jāieskanē:D

    AtbildētDzēst
  7. Uhhh! Izskatās, ka ne man vienīgai šī šķiet varen feina ideja un tas priecē!
    Aija, es ļoti labprāt iegūtu "Dekoratīvi auduma ziedi" savā īpašumā. Man šķiet, ka tā varētu būt dikti jauka grāmata.
    Lelde, varam mainīties! Kā man Tevi "sasniegt"?
    Inga, Dekupāžas žurnāls mani personīgi neinteresē, jo pašai tāds ir, bet pilnīgi noteikti atrastos kāda, kurai tas šķistu gana interesants. Bet to otru izdevumu par 100 adītiem un tamborētiem ziediem gan es labprāt iegūtu.
    Inese, es zinu kā apiet skenera problēmu - ar fotoaparāta palīdzību. Tas gan ir diezgan ķēpīgs darbs, bet izdarāms. Pati ne vienu reizi vien esmu ar to ķēpājusies.

    AtbildētDzēst
  8. ar fočiku tā tiešām būs ķēpa un bildes būs nesamērīgi apjomīgas, katra tad vēl jāsamazina... Sarunājam tā, ka pirmo vilni es izlaižu un tuvākajā laikā tomēr nobriestu tehnikas iegādei, tad arī uz desertu kaut ko sameklēšu no savas bibliotēkas :)
    Bez tam, šis žurnāls man ir un cik atceros nekas mani tajā neuzrunāja :), bet Tev krājumos noteikti ir vēl kas interesants, ko es varētu ievilkt sev aliņā :D

    AtbildētDzēst
  9. Žē, ideja kolosāla, vai tad kāds par to vēl šaubījās? :)
    Lūdzu atraksti man uz aija.ellina@inbox.lv un sarunāsim kā veikt praktisku apmaiņu! :))))))

    AtbildētDzēst
  10. Žē,drošvien caur meilu būtu diezgan ērti, mans meils ir lielmane000@inbox.lv. Un tavējais?

    AtbildētDzēst
  11. Lelde, gaidīšu ziņu uz zelinska.liene@gmail.com
    Inese, šķiet, ka kaut kas no maniem krājumiem Tev tiešām varētu iet pie sirds :) gaidu brīdi, kad tiksi pie skenera!

    AtbildētDzēst
  12. Liene esmu es, Žē. Tā iet, ka reģistrē vairākus google kontus.

    AtbildētDzēst
  13. labs ir :) Es pa to laiku kādā brīdī safočēšu savas bibliotēkas vāciņus, lai vari apskatīties, vai Tevi kas interesē :)))

    AtbildētDzēst
  14. Brīnišķīga ideja.Es kā pele esmu pievilkusi pilnu datoru ar dažādiem žurnāliem un grāmatām,varu padalīties arī ar citiem,jāieliek tik blogā žurnālu vāki.Es par sadarbību!

    AtbildētDzēst
  15. Arī es šoto ieliku kas ir manā krājuma. Diemžēl maz tieši no rokdarbiem, bet varbūt tomēr ko atrodat. http://pukuzirnis.blogspot.com/2011/02/dots-pret-dotu-maina.html

    AtbildētDzēst
  16. Sveikas, meitenes! Ja jau šis ir sākuma stadijā, varbūt varam veidot kādu atsevišķu adresītes blogu, kurā būtu vairāki autori, t.i., mēs. Respektīvi pa tēmām (adīšana, pērļošana... foto māksla, daiļliteratūra...) varētu likt iekšā grāmatas/žurnālus tiklīdz kas atrasts/ieskanēts. Tā būtu ērti vienuviet atrast šādu materiālu, nebūtu vajadzības katrai atsevišķi veidot personīgos uzkrājumus datorā. Vienīgais svarīgais moments tad ir par lietotāju piekļuvi publikācijai. Tur būtu jāapdomā moments par to, cik lielas tiesības ir līdzautoriem, lai kāds ļaundaris neizdzēš vai neizkropļo jau izdarīto... neesmu saskārusies ar daudzlietotāju blogiem. Kā piemēru varu parādīt savu blogu - virtuālo krātuvīti, kaut ko tamlīdzīgu varētu izveidot pa šai tēmai, man tā šķiet :)
    http://blogublogs.blogspot.com/

    AtbildētDzēst
  17. Sveika, Daiga!
    No vienas puses ideja nemaz nav slikta. Savas priekšrocības tai ir, tomēr personīgi es neparakstos uz šādu pasākumu, jo man patīk pats process - lasīt citu blogus, izpētīt, kāda cilvēkiem literatūra mājās ir (savā ziņā pēc tā var spriest arī par cilvēku pašu). Arī personīgi kontaktēties ar vienu cilvēku man patīk labāk.

    AtbildētDzēst
  18. sveikas vēlreiz :) vakar vēl mazliet apdomāju un secināju, ka būs tāpat kā tām nedaudzajām mājas lapām, kuras apkopo/ievāc dažādu literatūru, izplatot šādi pieejamu 'grāmatas burtu' visiem bez izņēmuma... - pastāvīgas diskusijas par autortiesībām, kas ir saprotams.
    Šis apmaiņas veids (iesāktais) ir lielisks un pašpietiekams :)

    AtbildētDzēst
  19. Es labprāt vēlētos šo žurnāliņu Pērļošana. Varu pretī piedāvāt žurnālu par dekupāžu un filcēšanu

    AtbildētDzēst
  20. Patricia, tad man būs nepieciešama Tava e-pasta adrese. Pretī labprāt saņemtu filcēšanu, jo dekupāža pašai stāv plauktā.

    AtbildētDzēst
  21. Es ļoti atvainojos Žē, bet kā es varu aizsūtīt Tev privātu vēstulīti?

    AtbildētDzēst
  22. Patricia, rakstot uz e-pastu Zelinska.Liene@gmail.com

    AtbildētDzēst
  23. Es laprāt saņemtu savā īpašumā pērļošanas žurnālu, samainot to pret Sava stila veidošanas rokasgrāmatu krievu valodā.
    Lūdzu atsūti to man uz e - pastu baiba.rudzroga@inbox.lv pretī nosūtīšu grāmatu!

    AtbildētDzēst